A A A

Zatrudnienie osoby na stanowisko: Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych

13.II.2018

Pilnie zatrudnimy: Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych.

Opis stanowiska pracy.

Zakres obowiązków:

  • Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem Spółki, prowadzenie biura i sekretariatu Spółki, prowadzenie poczty spółki, dokumentów, księgi umów i księgi zarządu.
  • Przygotowywanie dokumentów finansowych dla zewnętrznego biura księgowego, w tym monitorowanie płatności.
  • Współpraca w zakresie wizerunku i komunikacji publicznej spółki, obsługa strony internetowej, kontakt z mediami, kontakt ze stosownymi służbami UMWM.
  • Współpraca z bankami, biurem księgowym.
  • Współpraca w zakresie utrzymywania w prawidłowym stanie systemów informatycznych i biurowych.
  • Współpraca z wynajmującym.
  • Raportowanie do Zarządu.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe: Finanse i rachunkowość lub pokrewne.
  • Wiedza z obszaru rachunkowości finansowej.
  • Podstawowa wiedza dotycząca przepisów prawa podatkowego.
  • Znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (poziom zaawansowany).
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne.
  • Sumienność i odpowiedzialność.

Wymagania wskazane:

  • Doświadczenie w zakresie obsługi sekretariatu i biura.
  • Umiejętności w zakresie Public Relation, znajomość lokalnego i regionalnego rynku mediów.

Dokumenty:

  • Curriculum Vitae.
  • List motywacyjny wraz z oczekiwaniami finansowymi.
  • Kopia dyplomu wyższej uczelni.

Miejsce składania dokumentów:

Osobiście – w lokalu spółki – Kraków , ul. Kordylewskiego 11, 1 piętro, pokój 119

Mailowo – biuro@mfr.com.pl

Termin składania dokumentów – 26.02.2018.

Ta strona używa cookies. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies może utrudnić korzystanie z serwisu. Więcej informacji dostępne jest w polityce prywatności.

Zgadzam się