Zatrudnienie osoby na stanowisko: Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych
13.II.2018
Pilnie zatrudnimy: Specjalista ds. Administracyjno-Biurowych.
Opis stanowiska pracy.
Zakres obowiązków:
- Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem Spółki, prowadzenie biura i sekretariatu Spółki, prowadzenie poczty spółki, dokumentów, księgi umów i księgi zarządu.
- Przygotowywanie dokumentów finansowych dla zewnętrznego biura księgowego, w tym monitorowanie płatności.
- Współpraca w zakresie wizerunku i komunikacji publicznej spółki, obsługa strony internetowej, kontakt z mediami, kontakt ze stosownymi służbami UMWM.
- Współpraca z bankami, biurem księgowym.
- Współpraca w zakresie utrzymywania w prawidłowym stanie systemów informatycznych i biurowych.
- Współpraca z wynajmującym.
- Raportowanie do Zarządu.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe: Finanse i rachunkowość lub pokrewne.
- Wiedza z obszaru rachunkowości finansowej.
- Podstawowa wiedza dotycząca przepisów prawa podatkowego.
- Znajomość języka angielskiego.
- Znajomość pakietu Microsoft Office (poziom zaawansowany).
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Sumienność i odpowiedzialność.
Wymagania wskazane:
- Doświadczenie w zakresie obsługi sekretariatu i biura.
- Umiejętności w zakresie Public Relation, znajomość lokalnego i regionalnego rynku mediów.
Dokumenty:
- Curriculum Vitae.
- List motywacyjny wraz z oczekiwaniami finansowymi.
- Kopia dyplomu wyższej uczelni.
Miejsce składania dokumentów:
Osobiście – w lokalu spółki – Kraków , ul. Kordylewskiego 11, 1 piętro, pokój 119
Mailowo – biuro@mfr.com.pl
Termin składania dokumentów – 26.02.2018.