Ta strona używa cookies. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies może utrudnić korzystanie z serwisu. Więcej informacji dostępne jest w polityce prywatności.

Zgadzam sięZamknij
Pomiń menu
Logo "Małopolska Inwestuje"

Zatrudnienie osoby na stanowisko: Specjalista ds. Ekonomiczno-finansowych

4.VII.2018

Pilnie zatrudnimy: Specjalista ds. Ekonomiczno-Finansowych.

Główne zadania:

  • Sporządzanie i uzgadnianie Rocznego Planu Działania spółki
  • Sporządzanie i uzgadnianie Rocznego Planu Rekompensaty
  • Przygotowywanie i rozliczanie wniosków o zaliczki
  • Monitorowanie realizacji kosztów i nakładów spółki w tym monitorowanie Rocznego planu Rekompensaty, Rocznego Planu Działania
  • Sporządzanie i uzgadnianie z Powierzającym sprawozdań kwartalnych i rocznych spółki
  • Rozliczanie Rocznej Rekompensaty
  • Monitorowanie stanu realizacji zadań powierzonych spółce
  • Opracowanie i uzgodnienie procedur sprawozdawczych w zakresie określonym przez Powierzającego, w tym sporządzanie stosownych sprawozdań
  • Współpraca z bankami, w tym nadzór nad lokowaniem środków zgodnie z przyjętym regulaminem
  • Uzgadnianie i prowadzenie pełnomocnictw w zakresie działań bankowych
  • Współpraca i koordynacja działań w zakresie księgowej obsługi spółki
  • Przygotowywanie stosownych prezentacji i sprawozdań
  • Sporządzanie planów ekonomiczno-finansowych spółki, planu kosztów i nakładów
  • Monitorowanie postępu wdrażania instrumentów finansowych, w tym wdrażanych
    z udziałem pośredników finansowych
  • Tworzenie baz danych na potrzeby sprawozdawczo-finansowe spółki
  • Inne wskazane przez Zarząd Spółki

Oczekiwania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, finansowe lub pokrewne.
  • Doświadczenie w rozliczaniu środków publicznych
  • Znajomość problematyki instrumentów finansowych
  • Znajomość narzędzi analizy ekonomicznej
  • Umiejętność wykorzystania narzędzi do prezentacji, w tym pakiet MS Office.

Oczekiwania wskazane:

  • Znajomość funkcjonowania Regionalnych Funduszy Rozwoju
  • Znajomość regionalnych uwarunkowań w zakresie potrzeb i możliwości wdrażania instrumentów zwrotnych
  • Tworzenie i obsługa baz danych

Dokumenty:

  • Curriculum Vitae.
  • List motywacyjny.
  • Kopia dyplomu wyższej uczelni.

Miejsce składania dokumentów:

Osobiście – w lokalu spółki : Kraków, ul. Cystersów 9, 2 piętro

Mailowo – biuro@mfr.com.pl

Termin składania dokumentów – 9 lipca 2018, godz 15.00